Zwroty i reklamacje

Pieknybukiet.pl, jak i współpracujące z nami kwiaciarnie, dbamy o to, aby wszystkie zamówienia były traktowane z największą starannością. Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie, wnikliwie sprawdzana i rzetelnie rozpatrywana. Jeśli winna leży po stronie pikenybukiet.pl, to po kontakcie z klientem i kwiaciarnią realizującą zamówienie, przedstawiamy propozycję rekompensaty.

Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone poprzez wiadomość e-mail w ciągu 48 godzin od terminu doręczenia. Inne reklamacje muszą zostać złożone poprzez wiadomość e-mail w ciągu 7 dni od daty doręczenia. Do wysłanej wiadomości w każdym przypadku należy dołączyć zdjęcie doręczonego produktu.

Adres e-mail: reklamacje@pieknybukiet.pl

Ze względu na politykę retencji danych pieknybukiet.pl, reklamacje dotyczące braku doręczenia produktu muszą być zgłoszone w ciągu do 2 miesięcy licząc od terminu planowego wykonania usługi. Po tym czasie reklamacje nie mogą być rozpatrzone.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl